Nyknådad

Jag bytte fredagens manikys mot en timmes helkroppsmassage idag, det kändes mer välbehövligt... Så nu sitter jag här helt nyknådad. Underbar känsla! Jag ser verkligen fram emot den här SPA-vintern, ni borde följa mitt exempel och skämma bort er själva!

Apropå att skämma bort sig själv så kan jag ju passa på och tipsa om min favoritprodukt just nu, Bodyshops oliveoljespray, en fantastisk produkt. Jag är precis nyinoljad och bara trivs med mig själv, den luktar så gott och man blir len som en barnrumpa.

Spring och köp!!

Kommentarer
Postat av: Karolina

Det skulle jag behöva :)

Postat av: Abdulvanja

I came upon this site a while back, I love it. It is great for anyone who interested in this subject. It is in my favorites. Thanks, you done a superb job!

2010-02-15 @ 10:35:28
URL: http://abdulvanja.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback