Bakisopera

Gårdagskvällen blev lite av inte riktigt som planerat skulle man kunna konstatera... Vi var verkligen på topp till en början, stajlade till tänderna! Kvällen slutade dock redan vid elvatiden med att min kompis (X) somnade i min säng och jag somnade i soffan... Drinkarna blev visst lite för starka... :)

Nåväl... Vi får väl ta nya tag nästa helg!

Idag vankas operabesök, en helt ok sysselsättning så här en bakissliten söndag. Det är Folkoperan som skall föräras med ett besök av mig och mina väninnor. Vi ska se deras nya uppsättning om
Zarah Leander, förväntningarna är höga! Jag är ingen sådär jättefrekvent operabesökare,  men det kan det ju bli ändring på. Kul ska det bli i varje fall. Återkommer med en recension!

image1096

Kommentarer
Postat av: Fia

Vad trist att X blev lite för full...
Kan vi göra om det snart? Vissa delar av kvällen kan kanske strykas med resten var ju skoj!!
Haha,tidningen Ola var ju helt underbar!
Pussåkram

2007-09-30 @ 22:18:29
Postat av: Janne

Hoppas operan var bra. Tänker själv se den fast jag inte är operaälskare men vad gör man inte för sin kära Zarah!

Postat av: Madssimone

Great website and thanks for sharing. If you ever need to exchange links please contact me.

2010-11-22 @ 14:00:52
URL: http://madssimone.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback