Drinkkväll

Ikväll vankas hemmagjorda cocktails och sedan en svängom på stadens nöjesinrättningar. Det ska bli SÅ kul!!! En sak som jag verkligen uppskattar med att vara hemma i Sverige är sannerligen partylivet. Att spendera några timmar med stajling, styra upp en rejäl förfest och sedan bege sig ut i natten... I Bryssel var festlivet mer adhoced, och det är inte alltid bara positivt. Jag gillar mer att få planera. ladda och komma i stämning i lugn och ro!

Innan det är dags å börja blanda drinkar måste jag bara lösa ett litet problem. Nämligen själva påklädningen... Det känns som en klänningskväll... Och jag har precis räknat mina klänningar och funnit över 25 stycken, så en sån får det bli!

Ha en jättetrevlig lördagskväll allihopa!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback