Inredningstips

Det kanske inte har undgått någon att jag lägger ner en stor del av min tankekraft på inredningsfrågor nuförtiden. Det hela beror ju på min förestående flytt som jag längtat efter i typ några år, så ingen kan ju klandra mig.

I min jakt på roliga möbler snubblade jag in på den
här sidan, Bemz. På Bemz säljs roliga designöverdrag till de flesta av Ikeas möbler med avtagbar klädsel, helt otroligt smart!

Tänk dig att du har ett examplar av en gammal Tullstafåtölj exempelvis, på bara ett litet klick kan du gå från detta;



Till något av följande:, för att bara ge några exempel;

        

Det finns något för alla smaker, fabulous!


Kommentarer
Postat av: Karolina

Hej vännen!
Synd att du inte har utrymme för färgen rosa i lägenheten annars skulle den fotöljen vara klockren hos dig ;)

2007-09-14 @ 10:14:13
Postat av: Sara

Hallå där! ja, visst är Bemz fantastiskt. Genialisk idé att man kan byta ut klädseln på sin trista soffa. Jag är lite inne på att byta vår röda klädsel mot turkos men Jonas är inte med på tåget än. Trots att han varit den största motståndaren mot det röda tyget! sen gillar jag skarpt deras Stig Larsson variant med stora blommor...
jag ringer dig imorgon ;)

2007-09-15 @ 11:17:22
Postat av: Sara

det gick lite fort.. Givetvis menar jag LINDBERG och inte Larsson.

2007-09-15 @ 11:18:50
Postat av: Sminkan

Två trötta Tullsta står här i min lägenhet... bra tips!

Postat av: Sofia

Karolina: Rosa skulle inte passa så bra, men dom har ur många som helst att välja mellan, så något borde ju passa!
Sara: Har ni Ikeasoffa? Då är det ju bara å tuta och köra! Fortsätta jobba på Jonas!
Sminkan: Då tycker ajg att du ska prova något fint överdrag!

2007-09-25 @ 09:03:26
URL: http://supersofia.blogg.se
Postat av: Wilhelmstine

Great .Now i can say thank you!

2009-10-13 @ 10:42:56
URL: http://wilhelmstine.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback