Sneak Peek

Äntligen, kamerasladden är återfunnen. Här bjuder jag på en liten smygtitt in i min nyinflyttade ikea-lägenhet, visst är det fint!? Jag är inte klar med inredningen ännu, men det känns överlag väldigt hemtrevligt! Min tanke är rena linjer i harmoniska naturfärger kombinerat med lite mer personliga detaljer.


Sovrum


Vardagsrum


Matplats

Om ni är intresserade av heminredning kan jag tipsa om sidan www.mininredning.se, där kan man titta in hur andra har det hemma, visa hur man själv har det hemma och utbyta tips och idéer, riktigt skoj!

Kommentarer
Postat av: Niklas Eriksson

Snyggt, häftig fondtapet i köket!
/Mvh Niklas

Postat av: Jonna

Hallå! tack för härlig blogg! Tänkte tipsa om en annan trevlig inredningssida. Homepoint, www.homepoint.se
hoppas helgen blir trevlig!! // J

2007-09-21 @ 22:51:53
Postat av: Sofia

Niklas: Tack tak! fast fondtapeten är en del av vardagsrummet, inte köket!
Jonna: Tack själv! :) Jag ska kolla in inredningssidan!

2007-09-25 @ 08:58:15
URL: http://supersofia.blogg.se
Postat av: Haakoneli

Great site. Good info

2010-11-19 @ 08:01:34
URL: http://haakoneli.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback