The Soffa

Soffjakten är över! Den fick ett lyckligt men väldigt otippat slut när jag idag av en slump kom över en jättefin soffa till specialpris på Duka av alla ställen. En stor beige sak som kändes helt rätt, (bild kommer). Jag fick den dessutom till specialpris, 6000 kr, eftersom den hade varit demoex. Ibland ska man ha tur!

Eftersom det hela var något av ett impulsköp fick jag ju inte soffan med mig ut ur affären på en gång. Hämtning måste ombestyras... Det känns lite konstigt att MIN soffa står mitt inne i en butik, jag blev jätteupprörd när det kom fram främmande människor och provsatte sig i min soffa... Jag ville bara mota bort och skrika "Akta dom där jeansen!", "Gnid dig inte så där mot armstödet!"  Jag måste få hem den å det snaraste!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback