Smink

I helgen så utnyttjade jag det presentkort på MakeUp Store som jag fick av käraste syster i födelsedagspresent. Senast det bar iväg på sån där sminkkurs blev jag måttligt imponerad av resultatet. Jag hade nog kunnat sminka mig bättre i sömnen än vad den där kvinnan gjprde, blek och dassig blev jag. Det var helt förfärligt.

Med denna erfarenhet i nära minne uppmanade jag den här gången sminkösen att inte spara på krutet. All in! Spackla mig till oigenkännerlighet om du så måste! Jag tror hon blev glad över uppmaningen för hon körde på. Det var hur roligt som helst. Det blev intensiva sotade ögon i blått och rosa läppar och kinder, very nice. Jag köpte självfallet hem grejerna som hon använde på mig, men det återstår väl att s hur lyckat det blir när jag ska experimentera i badrummet på egenhand.

Well, övning ger väl färdighet får jag hoppas.

Så här tjusig blev jag i varje fall:

  

Kommentarer
Postat av: Niklas Eriksson

Hårdsminkad eller inte men snyggt vart det i allafall. Det passade perfekt till dina ögon.

Får vi se resultatet av dina egna försök sedan?

/Mvh Niklas

Postat av: Tora

Har du blåtiror på ögonen?!?

2008-12-11 @ 15:34:14
Postat av: Jenny

Snygga "blåtiror!



Hahahahaha!!!

2008-12-11 @ 21:27:09
Postat av: Linda

Jävligt mycket bättre än förra gången!

2008-12-12 @ 16:20:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback