J'adore skärgården

När man är en arbetsmyra mitt i sommaren, såsom jag, så gäller det att ta tillvara på helgerna för att få lite sommarfeeling.

Och det gör jag.

I fredags passade jag på att utnyttja lite inarbetad flextid och gick vid lunch tid för att spendera eftermiddagen med min kära vän Sara. Vi hängde på Playa del Stora Essingen och njöt. Senare anslut Saras tilltänkte Jonas och vår kompis Linda. Det blev en öl på stranden för att fira att Linda har gått på semester. Sedan blev det sushi och skumpa på min uteplats.

Igår fortsatte det fantastiska utnyttjandet av sommarhelgen med en skärgårdsutflykt. Det var jag, Jenny och Anna som tog Waxholmsbåten till Grinda. I bagaget hade vi en magnumflaska med skumpa och två liter jordgubbar. Solen strålade och inte ett moln fanns i sikte. Måste jag understryka att det var en fantastisk dag!? Foton på härligheten kanske kommer senare (tekniken sviker mig och jag förlitar mig på andra givmildhet att dela med sig av sina bilder)

Idag söndag vankas långpromenix.

Och imorgon var man tillbaka på kontoret igen... Sista arbetsveckan innan semestern!!

I can do it... I have the power...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback