Kent

Tekniken är inte längre på min sida, digitalkameran har pajat och det är sällan jag tar bilder nu förtiden. Hittade dock en bild från Kent i lördags på Facebook, tack till gamla klasskompis Martin, jag snor bilden!


Anne, jag och Sofia laddar upp med skumpa i Rothoffsparken. I bakgrunden sitter Pontus. En kvart efter att denna bild togs passade en fågel på att bajsa på Pontus vita tröja... Vi var tvugna att göra en akutinsamling till en bandtröja åt honom. Slutet gott, allting gott, nu har Pontus kompletterat sin garderob med en tjusg blå tisha med Håkan Hellström på.


Kommentarer
Postat av: ola

Vaddå, samlade ni ihop till en Håkan Hellström-tröja på en kentkonsert? Det är iofs rimligt. Det är nog få målgrupper som sammanfaller så väl som dessa två artisters. Uppskattningsvis till 95 %. Däribland jag.

Postat av: Sofia

Ah, Ola, kom med i matchen, Håkan var förband, det vet ju alla på den här sidan ekvatorn... Hälsa Sofie!!

2008-07-15 @ 19:48:49
URL: http://supersofia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback