Utlängtan

Vad hemskt det är att sitta instängd på ett kontor och liksom bara få lukta på sommaren utanför genom fönstret. Nedräkningen till semestern har börjat... En vecka och en dag kvar nu! jag har börjat föreberada mig mentalt inför semestern. Det kan nog vara väldigt krävande att bara ta det väldigt lugnt, är inte säker på att jag kommer klara av det. Det var väldigt länge sedan jag var ledig. Förra sommaren fick jag nöja mig med tre dagars semester. Det är ju inte klokt. Somrarna innan det har ägnats åt diverse sommarjobbande och jularna åt diverse uppsatsskrivande...

Jag känner mig nog ändå redo på något sätt, summer of 2008, here I come!

Kommentarer
Postat av: Eva

Semestern var ju inte så långt bort så jag tror att du kommer överleva ;)

För mig är det lite tvärtom, skulle bli överlycklig om jag fick tag på ett jobb!

Postat av: Niclaselin

Very nice and well designed web site. Great content and a fascinating read, keep up the good work and looking forward to more in the future.

2009-04-06 @ 09:02:00
URL: http://niclaselin.myblog.es

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback