Tysk midsommar

Snart bär det av. Imorgon är det jag och mina kära vänner Sofie och Lina som beger oss av mot sydligare breddgrader, Tyskland närmare bestämt. Där väntar vår fjärde vapendragare, Ullis, som har planerat för en tysk tjejhelg för oss i Freiburg där hon är bosatt sedan några år. Efter otaliga "vi måste ju komma och hälsa på någon gång", har det nu äntligen blivit av!



På plats i Tyskland väntar ett digert program, bland annat så ska vi tydligen åka till Schwarzwald (och äta tårta antar jag, se bild), fira tysk-svensk midsommar (med hela menyn inhandlad på Ikea i Freiburg) och dricka osunda mängder öl. Låter som en helt ok helg. dDssutom lär det bli lite fotboll oxå, Zlatantröjan är redan nedpackad.


Hur kul som helst ska det bli!!


Glad midsommar allihopa!





Årets midsommarlook

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ha det så jättebra och drick några öl för mig också!





Kram

2008-06-17 @ 19:54:56
Postat av: Alexandra

Trevlig resa och ha en trevlig midsommar!

Kram Alex

2008-06-18 @ 11:19:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback