Götelaborg!!

Direkt efter studenten flyttade jag ner till Sveriges framsida, lilla London, kärt barn har många namn, själv brukar jag säga Götelaborg. Det var 2001 och jag bodde där i ungefär ett och ett halv år innan det bar vidare mott Uppsala.

Sedan jag flyttade därifrån har jag dock knappt varit i Göteborg öht. det är liksom inget ställe som man har vägarna förbi sådär. Nu har jag i varje fall tagit mig i kragen, imorgon är det jag som sätter mig på tåget ner till Götet för lite gammalt hederligt valborgsfirande. Det ska bli väldigt kul, imorrn kväll vankas Valborgsfest och på fredag blir det den traditionella räklunchen i hemlig maritim miljö, jag förutsätter självklart att stora mängder öl ska inmundigas, Preppes Blå... :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi ses kanske i dimman vem vet! Blev senare tåg för mig iaf...måste jobba.

2009-04-29 @ 20:22:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback