Inget aprilskämt

Idag hände det en ganska häftig grej på jobbet. På Intranätet stod det på morgonen att Bill Clinton var i antågande och skulle träffa statsministern. Jag hade inte hört något om detta förrut så jag var säker på att det var ett aprilskämt... men icke sa nicke visade det sig efter lite närmare efterforskning!! Han var verkligen på ingång!

Jag och min kollega Cecilia insåg genast hur stort detta var och började dra i vissa trådar och kontakter. Vi har ingen som helst stolthet och kan sjunka mycket lågt om så krävs. Helt plötsligt så stod vi bland alla fotografer med jätteobjektiv inne på Rosenbad med våra små turistkameror. And in comes the former president of the United States of America! Mitt framför mig, så jäkla coolt!


Freddan och Billy

Kommentarer
Postat av: Mamma

Supercoolt, är detta "Foto:Sofia"??

2009-04-02 @ 17:40:58
Postat av: Sofia

You bet it is! Och jag har fler!

Postat av: Sten Sture

Du borde ha bett om en kram. Kanske litet Lewinsky-varning, iof...



Nu när du sett honom i verkliga livet, kan du bekräfta varför han är så poppis with the ladies? Stark sexig utstrålning?

2009-04-05 @ 23:17:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback