Greetings from China

Dags att återuppta lite kontakt med omvärlden och avrapportera lite från Kinaresan. Vi är fortfarande kvar i Shanghai hos Lina. Imorgon åker vi vidare till Peking.

Även om vi bara varit här i fyra dagar så känns det praktiskt taget som om vi flyttat hit, det har varit fyra mycket intensiva dagar. Efter ett hysteriskt besök hos skräddaren den första dagen är det nu dags för att bege sig tillbaka för att hämta ut de sista kläderna... det blev totalt 12 skräddade klänningar för min del, två kostymer, skjortor, sidentoppar... Rena himmelriket! =)

Efter skräddarbesöket ska vi vidare till ett spa för att bli knådade. Något som kan behövas efter gårdagens lektion i kickboxning... man är lite smått mör!!

Jag får återkomma med bilder när vi återkommit till den demokratiska världen, där bloggar, facebook etc fungerar...

So long!

Kommentarer
Postat av: Fia

Ni verkar ha det toppen!! Jag är väldigt avis på allt du har sytt upp, jag vill också!!



Hälsa Lina och Sofie och ha det så bra! Kram

2009-08-02 @ 13:10:59
Postat av: maja säfström

vad kul att läsa om shanghai!



jag ska flytta dit i september men vet typ ingenting om staden.



har du några tips för en första besökare?



/maja


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback