Garderobsfynd

När jag var hemma över jul så passade jag på att göra en lite raid i klädkammaren och döm om min förvåning när jag stöter på den här gamla jackan. En skepparkavaj som jag måste ha köpt någon gång hösten 1997, det vill säga när jag gick i nionde klass. Ännu mer förvånad blir jag nästan när jag provar skapelsen och trivs som fisken i vattnet.

Märket är "Camera", JC:s tjejmärke på 90-talet. Jag minns att den var väldigt dyr i mina ögon, jag tror att den kostade 995 kronor. Men historien har ju uppenbarligen bevisat att det var en god investering, något som man långt ifrån kan anklaga alla de kläder jag köpte vid den här tiden för att vara...

Passar lika bra vare sig man är 14 eller 26 år, fabulous!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Supersnygg och klär dig alldeles utmärkt även idag!

Postat av: Niklas Eriksson

Du ser hur snygg som helst ut i den.

Vilken häftig tapet du har i bakgrunden.



/Mvh Niklas

2009-02-07 @ 19:46:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback