Kanebo Sensai

Det var alltför länge sedan jag ägnade mig åt det här med skönhetsprodukter här på bloggen. Så det är hög tid att jag delar med mig av några tips!

Om jag säger så här, om jag bara hade ett tips att ge så skulle det vara detta. Nämligen Kanebo Sensai. Förvisso dyrt, men man får verkligen valuta för pengarna. En ansiktslotion från Kanebo Sensai kostar väl omkring 800 för 100 ml och det är ju ganska mycket pengar men då räcker den å andra sidan i ungefär sex månader för mig. Då är det ju helt plötsligt inte så dyrt. Passar man dessutom på när man befinner sig på diverse flygplatser och dylikt, ja då pratar vi ju faktiskt om rena rama fyndet! Det handlar dessutom om en ren investering för huden, min har blivit ungefär tusen gånger bättre sedan Kanebo Sensai flyttade in i mitt liv...


Kanebo finns i tre olika varianter; light, moist och super moist. Jag använder super moist, när man har dålig hy så tror jag att man ofta gör felet att man använder uttorkande produkter, när det ju i själva verket bara gör problemen värre och leder till att huden själv börjar producera fett...


Herregud... Kanebo should pay me for this!!

Sådär, det var tips som hette duga. När jag ändå håller på kan jag också varmt rekommendera Kanebos foundations, outstanding!!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Ett mycket bra tips! Och jag tycker också att Kanebo borde ersätta dig!

2009-02-12 @ 18:08:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback