Förgiftad

Jag skulle vilja ta tillfället i akt att utfärda en varning för den som har vägarna förbi Eskilstuna ock känner sig sugen på Kebab: Försök undvika Phoenix Kebab på Careliigatan. Jag åt där igår eftermiddag en kebabsallad och några timmar senare hade jag samtliga symptom för matförgiftning. Härliga tider, man känner sig verkligen på topp!!

Enligt vad jag läst mig till under dagen så ska förhoppningsvis det hela gå över på ett dygn och det borde vara snart. Dagen har således spenderats hemma i sängen och med en mycket hög nivå av självömkan. Det är verkligen trist att vara sjuk, jag var så uttråkad att till och med eftermiddagsgudstjänsten på SVT 2 följdes med stort intresse. Idag var temat hur Jesus inger tro, mycket passande just denna dag för min del.

Kommentarer
Postat av: Niklas Eriksson

Hoppas du kryar på dig snart då...



Krya på dig hälsningar från ett väldigt snöigt Borlänge.

/Mvh Niklas

Postat av: Sofia

Tusen tack!!

2009-01-26 @ 18:34:26
URL: http://supersofia.blogg.se/
Postat av: Sara

Urk, stackare! Tur att jag inte äter kebab men en och annan pizza från Phoenix brukar slinka ner..

2009-01-28 @ 22:24:09
URL: http://sarisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback