Insane

Helgen fick även ett intensivt slut, på väg hem på tåget från Uppsala ringde min kära vän Anna som hade fått tag i inträdesbiljetter och åkband till Gröna Lund, så istället för hem till den lockande soffan blev det Djurgårdsfärjan ut till Grönan där vi sprang runt hela eftermiddagen och åkte karuseller, Fritt fall, Insane, Katapulten, Slänggungan, Bergodalbanan... you name it! Det var fantastiskt skoj, och det var länge sedan adrenalinet var på den nivån i mitt arma lekamen.

Sedan blev det full rulle hem för att hinna rösta innan vallokalen stängde och innan jag skulle vidare hem till Anna på middag och valvaka. Jag röstade för första gången i hela mitt liv inte på Folkpartiet, vilket kändes lite konstigt. Som tur var gick det ju bra för dem ändå och det gladde mitt lilla liberala hjärta... Min röst gav jag denna gång till min arbetskollega Christoffer Järkeborn, håller tummarna för att han lyckas kryssa in sig! Lite ungt blod och hans positiva energi kan behövas där nere.

Nä, nu pallar jag inte med att ha helg längre, det är ju faktiskt slitigare än man tror, det ska bli skönt med en arbetsvecka så att man får lite lugn och ro i några dagar innan det hela börjar om igen... =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback