Ministerduellen


Må den hetaste ministern vinna...

En
kollega försökte tidigare idag att övertyga mig om att dagens sommarpratare i P1, tillika Finlands utrikesminister, Alexander Stubb är den hetaste utrikesministern på marknaden. Min personliga favorit och hemliga förälskelse sedan några år är dock istället Storbritanniens utrikesminister David Miliband. Frågan är vem som egentligen är Europas hetaste utrikesminister, jag lägger min röst på David. I den lite äldre kategorin är ju annars Norges utrikesminister Jonas Gahr Støre också en stilig karl.

Vem tycker du är hetast, Miliband eller Stubb? Eller kanske jokern Støre?

  

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag håller på Stubb!! Miliband har inte mkt i jämförelse... Sen kan ju skäggstubb vara ganska sexigt så...

2009-06-24 @ 22:49:09
Postat av: Sara

Jag håller på Stubb!

2009-06-25 @ 13:19:38
Postat av: Sofia

Nämen, vad är detta för smaklöshet!?!



=)

Postat av: Linda

Miliband Sofia, Miliband. Ligga utan ångest säger jag bara...

2009-06-26 @ 11:47:11
Postat av: Linda

FASEN! Fel blev det. STUBB!! Blandade ihop karlarna...

2009-06-26 @ 11:48:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback