Norrländsk midsommar

Jag överlevde midsommar i Övik med bravur. Det var riktigt skoj att få alla sina fördomar om Norrland besannade, det dracks ofantliga mängder sprit, jag fick ett tusental myggbett och det var praktiskt taget dagsljust dygnet runt! =)


Uppiffade midsommarbrudar, Elin, jag och Linda


Fint väder i Norrland, bad innan maten


Inte heller i Norrland kan man fira midsommar utan galna lekar!


Midsommarmat intogs.


En midsommarstång fanns ju självfallet på plats...


...och framåt midnatt vankades dans runt densamma...


...men innan dess lyckades gungställningen has ihjäl...

Det var min norrländska midsommar det, i varje fall de delar av den som lyckades förevigas på bild! =)

Kommentarer
Postat av: Linda

Va fint vi ser ut att haft det! Haha... Hoppas du kom hem ok och att du återhämtat dig!

2009-06-23 @ 15:24:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback