Walk of shame

Igår blev det grillning på uteplatsen, sedan party och utgång i Stockholmsnatten, mycket trevligt!! När kvällen led mot sitt slut hamnade vi hemma hos Linda för lite efterfest och jag sov över. Imorse vid niotiden var det läge att bege sig hem. Eftersom det inte var planerat att jag skulle sova hos Linda var det inget annat att göra än att bege sig till t-banan iförd samma svarta cocktailklänning, guldskor och kuvertväska som kvällen innan... Jag kände blickarna från alla morgonpigga pensionärer och småbarnsföräldrar som jag mötte, de signalerade "naughty naughty girl, du har tydligen varit ute på dåligheter". Helt oskyldig drabbades jag av "the walk of shame"-skammen!! Det är inte rättvist.

Kommentarer
Postat av: Linda

hehehehehe. mkt humor

2009-06-27 @ 16:23:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback