The Green Challange

Jag utlovade ju att presentera resultatet av färgtestet. Skulle Magnus kunna hitta en matchande slips enbart med hjälp av min beskrivning av nyansen per sms? Spänningen var olidlig men jag måste säga att resultatet blev fantastiskt bra. Magnus lyckade på Brothers hitta en slirre som var randig i olika gröna nyanser, fiffigt så det förslår!!

Så här välmatchade var vi på lördagens Eskilsgala:



Eskilsgalan var lika fabulous som vanligt, det delades ut statyetter och stipendier, bjöds på riktigt god mat och underhållning, bland annat i form av Maria Möller, komikern och imitatören som gör Carola så jäkla bra. Det hela avslutades givetvis med dans. Det buggades friskt vill jag lova...

   

 


Kommentarer
Postat av: Mor

...och nu väntar jag på bilder!

2009-03-09 @ 21:38:27
Postat av: Sofia

Det lär du få fortsätta med... din mail kan ju knappt ta emot bilagor! Fick tillbaka mailet, får ta tag i detta när jag kommer tillbaka! Puss

Postat av: ola

Sofia,

På nyårsafton förutsåg ju jag och Lina i vår 2009-prognos att du skulle bli festivaldrottning i Eskilstuna. Antar att det hände på denna gala?

2009-03-11 @ 04:33:21
URL: http://olaibolivia.blogspot.com/
Postat av: Jenny

Vilka snyggingar!

2009-03-11 @ 15:05:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback