Söndag igen...

Jösses, kan inte förstå att det redan är söndag igen!

Jag kan se tillbaka på en tuff och rolig vecka... Veckan inleddes med tre dagars intressanta men långa möten i Bryssel... (Imorrn är det dags igen... 06.20 går planet denna gång, sjukt orimlig avgångstid om man frågar mig, men så är det!)

Sen så var det ju långhelg oxå!

Denna inleddes i torsdags med fotbollsmatch, det var AIK som mötte Elfsborg på Råsunda och våran snälla ex-klasskompis Nicklas som också spelar i förstnämnda lag hade fixat VIP-biljetter och allt. Det var toppen! Kvällen avslutades med drinkar och lågstadieminnen till fredagsmorgonen grydde, riktigt kul och nostalgiskt!


På Råsunda dracks det folköl med sugrör.

Efter det så  bar det av hem till E-tuna för lite familytime, det blev självfallet grillning på altan, en standardgrej när man är hemma!


Grillning i kvällssolen

Tillbaka till Stockholm idag så blev det fyraårskalas med spindelmannentårta och allt hos mitt kusinbarn Ville. Samuel var på topp och när kalaset var över åkte vi hem till syster och hade vattenkrig på tomten.



Kalas!


Jag, Simon och syster

Kvällen avslutades med middag hemma hos mina kära vänner Sofie och Ola. Ola är hemkommen från Bolivia och hade köpt en tjusig alpackatröja till mig, jag blev rörd, den var så fin! Sofie och jag passade även på att boka hotell inför vår Kinaresa i sommar. Nu är vi snart all set, bara visum kvar att fixa!

Det var den helgen det... Är lagom utvilad inför det faktum att jag nyss ställt väckarklockan på 04.00 imorgonbitti, omänskligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback