Udda sovtider

Samuel är nu tillbakalämnad till sina päron, hel och välbehållen. Vi hade det supermysigt, gick på bio och mackedonkan, åt tacos, gjorde pärlplattor och målade Pokemons. Tillåt mig dock att förundras över gossens sovtider... 19.15 igår så somnade han och 05.30 imorse tyckte han att jag skulle göra frukost åt honom. Helt sjukt, är det inte?? Jag är helt slut, när gick man senast upp halvsex på morgonen?!! På en helg dessutom... helt galet!

Man är lite smått seg nu, får nog ladda med kaffe för att inte däcka innan 18-nyheterna... Det vore iofs nog bara bra om jag kom i säng tidigt ikväll. En hård, men rolig vecka väntar. Imorgon åker jag till Bryssel och stannar till torsdag kväll. Sedan är det bara å packa om väskan för på fredag morgon ska jag ut och åka igen, en weekendtripp till Venedig med min kära mamma väntar. Det ska bli underbart, underbart med lite värme igen, typ 23 grader, det är lagom! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback