Helgens formkurva

 

Ovan kan ni se min formkurva den här helgen. När jag kom hem i fredagskväll var jag inte på topp direkt, men efter att ha placerat mig själv i horisontalläge så började jag så sakteliga bli människa igen. När jag vaknade på lördagsmorgonen så befann jag mig praktiskt taget i normalläge och satte igång och städa och tvätta och fick verkligen igång flåset.

Sedan blev det bara bättre, jag mötte upp min kompis Daniel för lunch på Mälarpavilongen. Där blev det eftermiddagsvin i septembersolen och prat om livet i stort i flera timmar, helt fabulous.

På lördagskvällen vankades sedan det stor 4x30-årsfest på Djurgården. Vi forslades per båt från slussen där vi drack champagne i solnedgången. Sedan middag och party all night long, superkul! Tack Kim och alla andra födelsedagsbarn för en fantstisk fest!!

Söndagsmorgonens formdipp behöver nog ingen närmare förklaring. Men efter att ha tillbringat hela dagen i sängen och druckit saft samt tryckt fyra avsnitt Desperate Housewives började kraften återvända och det blev en till och med en kvällspromenad till slut, för att få lite luft.

Well, där har ni helgens formkurva, och tillhörande bakgrundsförklaringar! Sammantaget tycker jag att det var en fantastisk helg!

Lite bilder från helgen:

Eftermiddagsvin på Mälarpaviljongen


Fördrink på båten, Stockholm är minsann en tjusig stad.


Kommentarer
Postat av: Karolina

Vilken snygging ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback