Produkttips

Jag har blivit helt hooked på märket "Kings and Queens" som finns på Åhléns sedan en tid tillbaka. Produkterna doftar underbart och är fria från mineraloljonor och parabener (som tydligen ska vara farligt, but what do I know...) och säljs dessutom till mycket förmånliga priser, underbart.

De produkter som jag hittills prövat och gillat är duschcremerna (i dofterna honung/mjölk och jasmin) och body milken, också den i doften honung/mjölk.

Igår när jag tyckte lite synd om mig själv så slog jag dessutom till på en body butter som doftade mango. Den var helt fantastisk, jag är mycket nöjd! Särskilt gillade jag att den kom i en tub, inte en ofräsch burk som snabbt förvandlas till en pesthärd. 200 ml för 110 riksdaler, helt ok!!

Den enda besvikelsen hittills är att produkten som doftar kanel (min favoritkrydda) har förpestats med apelsin. Jag gillar bättre kanel alena.


Kommentarer
Postat av: Karin

Jag har länge tänkt att jag ska testa Kings & Queens produkter. Dom ser så "goa" ut, och nu blev jag ännu mer sugen.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback