Shea butter

Jag var en sväng till Bryllan på jobbresa i förra veckan (första gången sedan december, kändes faktiskt kul att vara tillbaka). På flygplatsen i Bryssel passade jag på att inhandla den hypade ansiktscremen från L'Occitance en Provence, nämligen "Creme Ultra Riche Visage" som innehåller 25 % shea butter. Jag fullkomligt älskar den serien, handcremen är en av mina trogna följeslagare i handväskan. Jag blev även lite sugen på deras body butter men lyckades behärska mig.

Detta är en riktigt fet creme som med fördel används nattetid. Helt perfekt så här års när huden lätt krackelerar totalt. Rekommenderas varmt!


Priset på tax-freen var 26 Euro, tyvärr tror jag att den är ganska dyr annars.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback