Tips

Jag tänkte fira den här blogg-comebacken med ett litet skönhetstips. Jag har ju tidigare skrivit om den prisvärda hudvårdsserien "Kings & Queens" som bland annat finns på Åhléns och Kicks och som direkt blev en stor favorit hos mig!

När jag var på Åhléns i helgen så upptäckte jag en ny variant av märket som jag aldrig sett förrut, den hette "Queen Elizabeth -Sugar" och doftar helt fantastiskt! Den innehåller en blandning av bland annat granatäpple och blå lotus och luktar sött som en karamell. Jag slog direkt till på en duschgel och en bodybutter och de rekommenderas varmt! Priset är dessutom väldigt överkomligt!

Eftersom jag handlade på mig ett sjukligt stort lager body butters och dylikt under julhelgen när jag besökte London (rea på Bodyshop och relativt svagt pund, sånt gillas!!) så väntar jag dock lite med att använda de här produkterna som inte lika vintriga som mina andra produkter (med kaffe- resp vanilj- och muskotdoft exempelvis, mums) så det får anstå ett par månader...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback