Kent i hällregn



Det är verkligen underbart att vara hemma, jag njuter av varje sekund! Det var nästan så att jag till och med njöt av ovädret som lyckades med att pricka in exakt de två timmarna igår kväll då jag befann mig i Parken Zoo, Eskilstuna för att se Kent spela på hemmaplan. Men bara nästan...

Oavsett väder så var det en grym konsert, as usual.

Jag har egentligen bara en sak att amärka på och det är slutscenen. De senaste fyra Kentkonserterna jag varit på (från fyra olika turnéer) har man haft samma sista låt (mannen med den vita hatten) och samma sluteffekt (spruta ut små papperslappar över publiken). Den enda skillnaden har varit färgen på papperslapparna. De har varit i guld, vitt och rött. De snaste två konserterna har man satsat på röda lappar. Mycket effektfullt, men som sagt, dags för nått nytt!


Daniela och jag, före respektive efter regnet


Daniela, Mattias, jag och Martin var i god form, trots att vi var lite blöta. Regnponchos is the shit!


Det idoga regnandet gjorde att Mattias blåa skor färgade av sig och han fick smúrffötter


Kommentarer
Postat av: Mamma

Ja, jäklar. Har aldrig sett sådana smurffötter live tidigare...

2010-07-18 @ 23:25:47
Postat av: Mamma

Nu ser jag dessutom att smurffötterna tassar på min hallmatta!?

2010-07-18 @ 23:26:55
Postat av: julia

Fin blogg :D

Postat av: Johanna

Det där var det bajsnödigaste smajlet jag sett i hela mitt liv. Slappna av lite. Ser ut som att ansiktet ska gå sönder!

2010-08-01 @ 02:46:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback