Nedräkning

Inte många dagar kvar i Bryllan nu, åker hem på fredag!! Ser fram emot fyra veckors semester innan jag tar tag i nya utmaningar tillbaka på Justitiedepartementet! Det var länge sedan jag längtade så efter semester. Troligtvis beror delvis på frustrationen på att jag ju tvingats spendera en stor del av sommaren just här i Bryllan, så långt ifrån svensk sommaridyll som man kan komma!

Jag har faktiskt gått och blivit lite Sverigefrälst under de här senaste månaderna. Jag dagdrömmer om ängar, insjöar och skärgårdsöar, grillkvällar hemma på landet, rosékvällar vid Riddarfjärden och engångsgrillar i Stockholms parker. När jag var hemma sist så gick jag så långt att jag köpte en stor moraklocka på en loppis. Så genuint svenskt som det kan bli. Jag måste verkligen hem och få mitt Sverigebehov mättat innan jag blir tokig!

Jag får leva på lite minnen från den fantastiska sommaren 2009 så länge...



Kommentarer
Postat av: Mamma

...och vi längtar efter dig, hjärtat mitt!

2010-07-13 @ 08:37:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback