Jetlaggad

Jag är fortfarande lite jetlaggad efter mitt intensiva Sverigebesök som jag genomförde i förra veckan. I vanlig ordning så var det ett mycket intensivt besök, fem dagar flög förbi och innan jag visste ordet av så var jag tillbaka i Bryllan igen. Bryllan har förlorat lite av sin glans i mina ögon (om den någonsin har haft någon) och jag ser fram emot att återvända till fäderneslandet inom en inte alltför avlägsen framtid. Nedräkningen har börjat, bara fyra veckor kvar nu!!

En av höjdpunkterna hemma i Sverige var Justitiedepartementets sommarfest som hölls på Münchenbryggeriet. Det var ett kärt återseende med mina fantastiska kollegor som jag har saknat så. En av mina närmaste kollegor är Ralph. Mycket kan man säga om EU-kommissionen, men ännu har jag inte hittat någon motsvarighet till våran enhetsassistent Ralph. En underbar människa som alltid bjuder till när det är fest!

 

Raffe och jag på förfest inne hos migrationsministern.

Kommentarer
Postat av: ola

ordnar du aw på taket i sommar igen?!

2010-06-23 @ 20:18:21
Postat av: Sofia

As soon as I am back in town! =)

Postat av: Mor

...och jag som trodde en av höjdpunkterna var att träffa mamma!? När jag ser detta inser jag att konkurrensen är stentuff. I ordets rätta bemärkelse :(

2010-06-24 @ 14:38:36
URL: http://anithas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback