Lamu Airport

Att erfara flygplatsen på Lamu var sannerligen en upplevelse. Jag tror att Schengenutvärderarna hade haft en del att anmärka på vad gäller flygplatssäkerheten. Flygplatsen var väldigt "easy going" på den fronten skulle man kunna säga. Och på många andra fronter också för den delen...

Istället för att förklara det hela närmare väljer jag att visa en bildkavalkad. En bild säger ju som bekant mer än tusen ord...


Lina skrider utan problem igenom säkerhetskontrollen, som är belägen i en hydda.


Utanför hyddan hittar man generatorn som driver väskröntgenmaskinen


Den högst manuell incheckningsdisken


Bagagebandet


Tax Free'n


Gaten


Boarding


Soon ready for take off!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Efter att ha sett detta är jag ännu mer glad att ni kom välbehållna tillbaka!

Postat av: Fia

Hahaha, det ser helt galet ut! Du kommer nog inte få uppleva detsamma många gånger till.. Tur!

2010-10-18 @ 20:32:17
Postat av: Jennie

Haha, underbart!

2010-10-19 @ 13:32:52
URL: http://jennnie.blogg.se/
Postat av: Amanda

du är min dagens bloggare! :D

2010-11-13 @ 15:11:30
URL: http://amandaberggrens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback