Handledning!

Nu ska jag iväg och träffa min handledare Stefan och diskutera lite uppsats! Efter valborg är det bara tre veckor kvar tills den ska vara inlämnad, börjar känna hur stressen kommer lite krypande...

Har i varje fall mailat iväg en kopia till honom så att han kan se hur långt jag kommit hittills, hoppas att den inte blir totalt dissad bara! Orkar bara inte göra om en massa!! Har faktiskt fått ihop nästan 15 sidor nu, ungefär en tredjedel av hur stor den ska bli slutligen, så det ska väl inte bli helt omöjligt att fixa det här hoppas jag...

Kommentarer
Postat av: Martin

Gud va spännande att höra om dina uppsatstankegångar. Vill veta mer!

Mvh,
Martin

2006-04-27 @ 17:14:14
Postat av: Sofia

Martin: Jag skriver om euroskepticism i Sverige, och hur den har förändrats till sin karaktär genom att jämföra kampanjmaterial och tidningsinsändare vid de olika folkomröstningarna 1994 och 2003... typ... Min hypotes är att skepticismens argumentation har blivit mer kvalitativ och att man därför lyckades bättre i den senare folkomröstningen... Det är faktiskt ganska roligt! :)

Postat av: Joachimselina

Geart site alot of good info that i couldnt find anywhere else thanx!

2010-01-22 @ 11:16:15
URL: http://joachimselina.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback