Läsarmail!

Igår skaffade jag en ny mailadress: [email protected]

Helt galet, det har redan trillat in mail där! Från människor som jag inte känner men som läser bloggen varje dag, hur sjukt som helst, men roligt!

Grejen är att när jag sitter här hemma i soffan och printar ner lite dåliga skämt och lösa tankar hipp som happ så tänker jag inte riktigt på att det ju faktiskt är en massa människor (förutom kompisar och familjen) som sedan faktiskt läser det jag skriver! Det kanske låter lite konstigt men så är det. Jag ser ju på statistiken att det är några hundra människor som kikar in här varje dag, men jag tänker oftast att det nog antingen är mina kompisar eller folk som har kommit fel! Nu känner jag att jag ju måste börja skriva mer om vettiga saker! Men då kanske det inte blir så mycket skrivet å andra sidan, hihi.

Till alla som har mailat: Tack så jättemycket, det var roligt att läsa, jag ska svara så fort jag kan!

Kommentarer
Postat av: Jonas

Från stort fan kommer här inbjudan till Kalmars ikväll... Vi (LS) ska dricka öl och snacka politik eller annat från klockan sju ikväll. Vore jättekul om du tittar förbi!

Postat av: hannahsthlm

ha ha..smma sak hände mig när jag kollade in i min mailbox..man blir ju lite chockad som sagt;)! men det är ju kul..

2006-04-05 @ 12:28:36
URL: http://hannahsthlm.blogg.se/
Postat av: Sofia

Jonas: Tyvärr, jag sitter här hemma och printar på min problemställning... det går lite segt för mig att komma igång med den där uppsatsen alltså!! Ha det så kul, jag följer gärna med nästa gång!!

Hannah: Ja, det är jättekul! Men samtidigt en lite konstig känsla... :)

2006-04-05 @ 19:14:46
URL: http://supersofia.blogg.se
Postat av: Hallvardanna

i love this site keep it up is nice and good keep it up is nivce and good

2009-03-24 @ 10:33:01
URL: http://hallvardanna.myblog.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback