Tradera-shopper!

Jag har vunnit en bjudgivning till på Tradera, jag har blivit en Tradera-shopoholic! Det är ju jättespännande att bjuda på saker och man kan göra riktiga fynd, den här gången fick jag en sträng med vita sötvattenspärlor för 46 kronor, fynd! Jag är sugen på att börja göra smycken igen och jag har jättemånga fina idéer i huvudet som jag måste göra! Jag är sugen på att vara lite kreativ igen, det är verkligen som terapi att sitta och pyssla!

Apropå Tradera förresten, fan vad mycket skräp det finns där! Att folk verkligen vill betala för en massa skit, det övergår verkligen mitt förstånd, liknande saker skulle man nästan hellre betala för att bli av med!  Man borde kanske göra en liten utrensning och sälja av en massa skräp till folk som tydligen verkar uppskatta sånt..!

Nä, nu ska jag titta på Top Model. Jag tittar nästan aldrig på TV, jag glömmer liksom bort att sätta på den, men nu blir det tv för hela slanten, dubbelavsnitt av Sex and the City på trean med start klockan 22, LOVELY!!!

Kommentarer
Postat av: Julia

Jag gör också egna smycken. Undrar bara var du beställer ifrån? Det har precis öppnat en trevlig liten pärlaffär i Malmö med mycket bättre sortiment än Panduro men de är ganska dyra där.

Postat av: Julia

Hej igen, hehe. Skulle bara säga att du får gärna svara i min blogg eftersom jag alltid glömmer var jag har kommenterat någonstans :)

2006-04-11 @ 14:23:14
URL: http://missharn.blogs.se
Postat av: Eilert Björkman

På tradera, liksom vid alla affärer, är det tillgång och efterfrågan som styr. Man säljer det folk vill ha. Är det ingen som köper försvinner varorna.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback