Saker som jag längtar efter...

När man har varit hemifrån i över tre månader och det börjar nalkas mot jul så känner man att det faktiskt inte ska bli så tokigt att komma hem en sväng trots allt. Jag börjar nästan längta lite, i varje fall efter en del saker.

Förutom speciella människor (läs vänner och familj) längtar jag efter följande:

♥ Mitt badkar
♥ Min bastu
♥ En soffa och en tv där det visas odubbade program
♥ Skog
♥ Riktigt lösgodis
♥ Mina katter, Texas och Vegas
♥ Mammas mat
♥ Torsdagskvällar med efterlyst och insider
♥ Min säng med riktigt duntäcke och sköna kuddar
♥ En ugn (paj och potatisgratäng here I come!)
♥ Snö

Kommentarer
Postat av: Fia

Ja, vem längtar inte efter snö... Finns ingen här hemma heller! Trodde att det skulle stå ett stort SOFIA på saker du längtar efter, men icke!

Kan tänka mig att du kommer att bada varje dag under tiden när du är hemma! Å ditt täcke som du fick av Anitha, nästan så att jag skulle vilja krypa ner under det. Det är nog det skönaste täcket jag har varit med om!

Vet att du är inne titt som tätt, Anitha! Hur är det med dig? Längtar efter lilla Fia, va?!!

Time to work! Vi hörs! Pussokram

2006-12-06 @ 09:10:20
Postat av: Anonym

Mmmm, och jag tror att vi kan fixa det mesta på listan. Utom möjligen snö som det ser ut fn.

2006-12-06 @ 09:38:25
Postat av: Gooodamerica

This is a very good site. Thank you.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback