Årets OS-låt, finns den?

Jag har hört att det skall finnas en svensk officiell "OS-låt" med Fame, men trots att OS har pågått i över två veckor har jag verkligen inte hört den låten en enda gång. Har den spelats nått på radio eller så? Är den bra? Existerar den ens?

Såna där OS- och VM-låtar brukar ju alltid vara festliga, jag menar vem minns inte "Gräva guld i USA" med GES, "Mera mål" med Markoolio, "La copa de la vida" med Ricky Martin och inte minst E-types dunderhit "Campione"? Någonting säger mig att årets OS-låt inte riktigt av samma dignitet...

OS-låt eller icke.... vi har ju klarat oss rätt så bra ändå i år! =)

Kommentarer
Postat av: Amanda

Japp, det finns en OS-låt med Fame men jag tror inte att den har spelats så mycket, såg den för rätt länge sen på tv dock.

Postat av: Sofia

Den kan ju inte ha blivit nån hit då..? Fame känns lite passé över lag måste jag säga!

2006-02-26 @ 20:00:29
URL: http://supersofia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback