Bio tonight!!??

Det verkar inte bli nått partajande ikväll. Jag känner mig inte helt taggad för det heller om jag ska ärlig och jag skulle behöva ta tag i mig själv och börja tentaplugga imorrn... Istället ska Sara och jag knalla på bio, ihop med övriga Uppsala verkar det som. Det verkar helt omöjligt att få tag i biobiljetter till nån vettig film, antingen är dem slutsålda eller så visas filmen på nån udda tid, typ klockan tre på eftermiddagen... Vi ska göra en chansning och åka in i varje fall och se om vi kan få tag på nått... Helst vill vi se Brokeback Mountain, aka "Bögarna i Bergen" :) Den verkar ju vara en av de bästa filmerna just nu, men det är nog kört att få tag på biljetter... Kanske får bli Walk the line eller Casanova istället... vi får se...

Annars så sätter vi oss på nån nation och ölar oss igenom lördagkvällen. Det är ju inte heller så tokigt!


Kommentarer
Postat av: Sionac

Thanks, keep up the good work.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback