BU!!

Idag har jag varit och rekat lite på stan, jag har ju fått pengar nu, (äntligen!) och på lördag ska jag och Sara ut på en efterlängtad shoppingtur! Tyvärr så har ju mina försenade pengar gjort att jag har gått miste om en massa rea-fynd. Nu finns det bara en massa skräp kvar på rea-galgarna. Jag tycker nästan att CSN borde ersätta mig för alla rea-kap som har gått förlorade för min del...

En obehaglig överraskning ägde rum i MQ's provrum, jag hade precis provat en jättesöt rosa klänning och stod där inne praktiskt taget spritt språngande. Då hör jag ett "BU!!!" och en liten pojke kastar sig in i mitt provrum. Jag fick hjärtat i halsgropen. Jävla snorunge, jag blev riktigt lack.

Hans mamma ropar sedan på honom, "Kom nu, sluta busa, vi köper godis istället!"

GODIS??? Stryk skulle han ha!!

Kommentarer
Postat av: Josse

Glädjer mig att du äntligen fått stash! Sjukt jobbigt att var pank, ersättningsidén är inte heller dum =)
Appropå ungen...herregud. Jag skulle nog instinktivt ha sparkat efter honom, hu...
Kram

2006-02-08 @ 22:56:56
Postat av: Linda

Haha.. Skulle vilja ha varit med vid omklädningsrumsincidenten (shit vilket ord!), jag skulle troligtvis ha börjat brinna av ilska!

2006-02-09 @ 11:09:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback