Den ofrivillige golfaren

Jag ska jobba hela helgen, dem ringde precis! Jobbet är på Sollentuna mässan, det är golfmässa där i helgen och jag ska agera någon form av värdinna i en monter. Jag kan ju ingenting om golf, nä just det... Undrar vad jag ska göra där, arbetsinstruktionerna var något luddiga. Kanske dela ut reklamgolfbollar eller såna där peggar, who knows!? Bra med lite jobb i varje fall eftersom jag är fattig som en kyrkrådis!!

Var på uppsatsmöte inför c-uppsatsen idag förresten, måste försöka komma igång med den snart! Jag ska skriva om EU-skepticism och ha någonslags hypotes om att skepticism är grundat i okunskap eller nått sånt och att vi lär oss alldeles för lite om EU i dagens skola och skepticismen därför gror typ... jag vet inte riktigt helt exakt, men det är dax å börja fundera lite mera på den frågan! När jag har fått in den där uppsatsen har jag en pol.kand, då vill jag att alla ska kalla mig kandidat Janson, det vore coolt... fast sen, när jag får in d-uppsatsen så blir jag ju magister, men jag vill inte att nån ska kalla mig Magister Janson, dels för att det låter som en gammal gubbe och dels för att det ju finns en seriestrip som heter "Magister Jansson", som handlar om den där stackars läraren som har värsta al-qaida klassen!! Det vill inte jag bli förknippad med!!

Nu är det party som gäller, måste gå igenom garderoben och se om jag hittar nån schysst outfit!!

Kommentarer
Postat av: Jen

Hoppas du får en kanon afton Ms Janson!

Postat av: Mag-morsan

Vill gärna få tillfälle att titulera fröken Magister! Det känns coolt

2006-02-02 @ 21:01:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback