En tråkig torsdag

Idag ska jag ha en fyra timmar lång dataföreläsning om nått statistikprogram, me not look forward... :(

Måste nog ta bussen till stan idag, det där med cykling i snön är bara för meckigt alltså! Jag fattar inte att dem inte plogar lite bättre... De senaste dagarna har man typ bitvis fått plöja genom en decimeter med snö. Inte bara på cykelvägarna, på vanliga gator oxå! Min cykel är inte gjord för sånt, det är ju ingen cross country cykel utan en traditionell damtralla. Apropå cykeln, jag gjorde en makaber upptäckt häromdagen, nån jäkel har snott min baklampa!! Cykeltillbehör är verkligen hårdvaluta i cykelmetropolen Uppsala. Irriterrande dock, jag måste fixa en ny, annars kan man få böta. Ibland gör polisen cykel-räder här i Uppsala, då ligger man pyrt till om man inte har en klart rödlysande baklampa!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback