Flogsta-vrålet!!

Ikväll klockan 22.00 kommer det att ske något spännande här i Flogsta där jag bor. Då ska nämligen ett världsrekordsförsök genomföras!

Rekordet som skall sättas är i vrålande. Flogsta-vrålet är ett riksbekant fenomen som har en mycket lång tradition bakom sig. Varje kväll, exakt klockan tio, hörs studenter vråla ut sin tentaångest ifrån de olika höghusen här i Flogsta och ikväll uppmanas samtliga Flogstabor att bege sig ut på taken och balkongerna för att hjälpa till att sätta världsrekordet i kollektivt skrikande. Jag ser väldigt mycket fram emot det här, även om jag är lite rosslig i halsen så lovar jag att göra mitt yttersta för att rekordförsöket ska lyckas!!

Jag kommer att vråla tillsammans med Mr. Black från hus nummer sju!

Här kan ni lyssna på hur ett typiskt Flogsta-vrål kan låta!

Kommentarer
Postat av: Jen

Hörde precis om rekordförsöket på nyheterna, spännande! Skrik ordentligt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback