Förbannad

Jag vet inte vad jag ska säga, efter att ha läst den här artikeln och ha sett en intervju med innehavaren av filmen och den aktuella mobiltelefonen vill jag bara kräkas. Den 19 åriga killen som är en av de misstänkta för att ligga bakom sextortyren förklarade att det var en kul film som alla vill se på. Alla?? Är jag inräknad?? Jag tycker absolut inte att det här skulle vara kul att se på den här filmen överhuvudtaget, och jag tror och hoppas att det är fler än jag som inte delar den här uppfattningen av vad som är "kul".

Här är några förslag på vad jag skulle kunna tänka mig att göra med såna som tycker att det är "kul" att spela in och titta på filmer där unga flickor våldtas, förnedras och torteras:

- Skala av deras hud med en osthyvel, helst en trubbig.

- Rycka ut deras tånaglar, en efter en.

- Vaxa av håret på deras små huvuden.

- Föra in ett sugrör i deras urinrör och blåsa i det som fan.

Ha en trevlig fredagkväll allihopa!

Kommentarer
Postat av: Mr A

jag kommer från södertälje. inget förvånande att sånt där händer här. integrationen funkar inte riktigt.



kolla in min och polarns blogg!
http://makedownwhiteys.blogg.se/

2006-02-10 @ 20:44:41
Postat av: Nicklas

För jävligt det där. Fram med osthyveln!

2006-02-11 @ 22:20:22
Postat av: Sofia

Mr A: Ni får se till att styra upp integrationen i Södertälje grabbar, det här håller inte!

Nicklas: Eller hur!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback