Fråga Göran

Imorse gick jag för en gångs skull upp riktigt tidigt, redan innan klockan sju, det vill säga okristligt tidigt. När man väl har vaknat till liv så är det faktiskt riktigt mysigt på morgonkvisten, man kan äta frukost i sängen och titta på morgon-tv. Vid sjutiden visas barnprogrammet Lattjolajban på tv4 morgontv. Imorse visades det tydligen populära "Fråga Göran". Då får barnen ställa frågor till vår landsfader som han får svara på med mysfarbrorsröst.

Är du kär i någon Göran?

- Ja, jag är kär i min hustru, Anitra.

Var det du som frågade chans?

- Jag minns faktiskt inte riktigt vem som frågade chans, jag tror att vi frågade chans samtidigt.

Har du några barn?

Jag har fyra barn, två som är mina och två som är Anitras.

Brukar du leka med dem?

- Nu är ju mina barn ganska gamla, mellan 20 och 30 år, så dem tycker inte så mycket om att leka längre, men när dem var yngre, i din ålder, då brukade vi leka mycket.


Nästa vecka ska jag titta på Fråga Göran igen och se om han kommer med några fler spännande avslöjanden. Programidén Fråga Göran är säkert en riktig hit bland våra yngsta! :)


Kommentarer
Postat av: Kissemiss

Hihih ^^ hoho, vilka roligt barnsliga frågor!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback