Gårdagens outfit!

Jag har tidigare gjort mig lite lustig av dessa outfits-bilder som det kryllar av i blogg-världen...  En del verkar tro att dem är modeorakel men ser i själva verket ut som stolpskott... Gud vad elak jag är... en del är jättefina, men det finns verkligen undantag...  Hur som helst så är det alltid väldigt kul att titta på, både på stolpskotten och på dem som har lite koll på det där med hur man ska klä sig.

Så varför skulle ingen tycka att det skulle vara roligt att titta på mina outfits frågade jag mig..? Jag är väl så långt ifrån en fashionista man kan komma, tar på mig det som jag tycker är fint, trendigt eller icke, men ändå, det finns ju absolut dem som klär sig bra mycket värre än jag! 

Så här presenterar jag stolt gårdagens outfit ala Sofia:

 

Outfit:
- Turkost partylinne, H&M
- Mörkblå stuprörsjeans, Åhléns
- Hemmagjort halsband
- Snedtofs och svart diadem

Kommentarer
Postat av: sara

Vad fin du var!! (är)

2006-02-17 @ 10:03:40
Postat av: Gäddan

Vilken beauty!

2006-02-17 @ 10:46:51
Postat av: Gäddan igen!

Har du slutat äta?????????? Du ser ju spinkig ut? Eller vad säger du, Leo?

2006-02-17 @ 10:48:16
Postat av: Jen

Vi har likadana ultrapartylinnen =)

Postat av: Josse

Mycket flott! jag är väldigt avis på Er (bl a du och Jerpa) som passar i turkos. Väldigt fin kulör! Kram på dig

2006-02-17 @ 12:29:25
URL: http://jossebloggen.blogg.se
Postat av: leo

Riktig pudding, fast det visste jag redan!

2006-02-17 @ 13:38:12
Postat av: Sofia

Tack alla, vad snälla ni är, jag trodde att jag skulle bli sågad!
Gäddan: Det är nog tyvärr bara kameravinkeln. Jag ska försöka sluta äta, men man blir ju så hungrig då... :(
Jerpa: Du har bra smak! :) Jag blev helt förälskad i färgen som bara lyste därifrån rea-galgen! :) Vem hade kunnat tippa att du och jag av alla människor skulle ha samma smak. Jag ser dig ju fortfarande som ett popsnöre med svart hår, men du kanske var lite avis på min sjukt snygga och glittriga partystil i smyg redan på gymnasiet? ;)

2006-02-17 @ 15:57:30
URL: http://supersofia.blogg.se
Postat av: Sofia

Josse: Du passar säkert minst lika bra i turkost själv! Det är sant att det är en ruggigt nice colour!

2006-02-17 @ 15:58:51
URL: http://supersofia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback