Grynet!!


Jag saknar Grynet!!! Vart har hon tagit vägen egentligen? Grynets show var alltid en höjdpunkt på fredagskvällarna. Grynet är grym, man kan liksom bara inte inte älska henne!

44180-106

www.svt.se finns en butik där dem just nu rear ut Grynet t-shirts. Tyvärr verkar det inte finnas några "Ta ingen skit!"-tröjor kvar men väl t-shirts med andra oförglömliga Grynet-citat som "Frukt är inte godis!", "Man blir kär i vem man vill!" (Grynet var grymmast på hela gay-paraden!) och "Lagom suger!". Jag funderar på en "Lagom suger!"-t-shirt, för lagom suger ju verkligen! =)

44180-107

Man borde kanske slå till på Grynets bok på bokrean, jag kan tänka mig att den är HELT SJUUUKT bra!


44180-108

Grynets intervju med Zlatan tillhör ett av de allra största tv-ögonblicken i SVT's historia.


TA INGEN SKIT!!!

Kommentarer
Postat av: Kate

Ahhh...Zlatan var ju så underbart, bortkommen söt där!

Postat av: Jenny

Jag saknar också Grynet sjuuuuuuuukt mycket!

2006-02-23 @ 17:35:44
Postat av: Sophie

I looooove Grynet!!!

Mvh Sophie♥
www.sophisticatedsophie.se

2006-02-23 @ 19:08:34
URL: http://sophiesfashion.blogg.se
Postat av: Sofia

Jag är tydligen inte ensam om att har Grynet-cravings! =) Nån av er som vet om det finns någon Grynet-dvd eller så, som man kan köpa för att stilla abstinensen?

2006-02-23 @ 21:37:14
URL: http://supersofia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback