Hjärtan till man kräks!!

Dataföreläsningen blev inte så illa som jag hade förväntat mig, det gick helt ok!

Gick en liten repa på stan oxå, alla gulliga hjärtan och kärleksbudskap gör mig spyfärdig! Varför ska allt vara så puttinuttigt bara för att vi närmar oss den 14 februari, allt blir så överdrivet tycker jag.

Jag hatar alla hjärtans dag, jag förknippar bara den dagen med ondska och ensamhet. en gång blev jag dumpad och hjärtekrossad på alla hjärtans dag, en annan gång fick jag nackspärr och influensa. Förra alla hjärtans dag tröståt jag chokladglass ensam på ett vandrarhem fullt av knarkare i Perth.

På högstadiet kännetecknades alla hjärtans dag av spänning och oro över om man skulle få några rosor skickade till sig, en del fick rosor från hemliga beundrare. Det hände dock aldrig mig, jag fick bara rosor av mina vänner, som man dessutom hade avtalat med veckan innan om att man skulle skicka till varandra.  Efter skolan gick alla lyckliga ner till Eskilstuna city och gick runt på stan med sina rosor, för att briljera.

Även i år lutar det mot en alla hjärtans dag i tröstätandets spår. Kalla mig gärna bitter, men det är inte synd om mig. Jag anser faktiskt att det är lika bra det. Karlar ska hållas på avstånd, där gör dem minst skada!

Kommentarer
Postat av: micke

Haha. =) Jag gillar inte heller alla hjärtans dag, och jag fick inte heller några rosor på högstadiet - inte ens av mina kompisar! :(

Men det där att karlar skall hållas på avstånd tycker jag var lite hårt... Vi är verkligen inte elakare än det lömska kvinnliga släktet. ;)

2006-02-09 @ 17:54:40
Postat av: micke

Vad ful min smiley blev. Alldeles halv...

2006-02-09 @ 17:55:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback