I väntans tider...

Jag är grymt sugen på att gå lös och shoppa vårkläder..!! Tyvärr så är min ekonomi väl inte direkt lika sugen om jag säger så...  men då kan jag glädjas åt att det någonstans ute i världen, antagligen i en container på en stor båt någonstans ute på världshaven finns omkring 25 kilo våriga och somriga kläder, skor och väskor som i skrivandets stund är på väg hem till mig! Man kan bli lycklig för mindre!

Under mitt år i Australien samlade jag verkligen på mig otroliga mängder med kläder (wonderful och billig shopping i multum) och var tvungen att slänga och ge bort en massa innan jag åkte hem, och trots att jag skeppade hem två stora kartonger med kläder och grejer lyckades jag ändå samla på mig 16 kg övervikt på planet hem, jösses... Hur som helst, det tar otroligt lång tid att skeppa hem grejer så där, jag skickade de två kartongerna i slutet av oktober, och ytterligare en pappersäck med kläder i december... Jag tycker att det är på tiden att grejerna kommer fram snart! Jag har ju inte sett mina saker på över fyra månader, så det kommer att kännas som att få allting nytt! Härligt!! Är bara lite orolig över hur min tjusiga balklänning känner sig efter att ha varit nedpackad och ihopskrynklad i nästan ett halvårs tid..!



Titta vilken tjusig klänning!
Misstänker dock att den är i något sämre form just nu... :(

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jättefin dress, vännen! Sitter som ett smäck på dig! Ska du på vårbalen?

Postat av: M

Jag stöter på för att få besked om balklänningen mm....

2006-02-24 @ 12:57:49
Postat av: anina

Gud vad fin klänning.

2006-02-24 @ 13:57:35
URL: http://www.anina.blogg.se
Postat av: Carolina

jag har också börjat läsa svensk politik nu. måste erkänna att det känns rejält boring vid första anblicken... men innan det måste jag klara av den här jävla rättshistoriatentan! jag tror aldrig jag har fattat så lite av ett ämne i hela mitt liv! och detta 5 dagar innan tentan. suck... var glad att du slipper läsa om naturrätten, rättsinstitutsläran och begreppsjurisprudens! kram C

2006-02-24 @ 14:45:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback