Jag - en marknadsförare?

Jag vet inte riktigt vad jag tycker om det här resultatet som jag fick på TCO's jobbtest, marknadsföring kanske är min grej? Men är jag verkligen slug? Jag skulle i varje fall inte sälja min mamma för allt smör i Småland!

Du är marknadsförare!

Beväpnad med en utåtriktad personlighet, en osviklig förmåga att få över människor på din sida i en diskussion och en stor portion kreativitet är du född till att jobba med marknadsföring. I ett sådant sammanhang skulle du istället för att kallas slug och manipulativ betraktas som talangfull och nytänkande.
Det finns något av en säljare i dig. Du är en sådan som skulle kunna sälja vad som helst till vem som helst. Kort sagt, du skulle inte dra dig för att sälja din mamma, om priset var det rätta.
Ett annat vettigt alternativ för din räkning är den politiska banan, med tanke på ovanstående egenskaper samt din fallenhet för att visionera och frisera sanningen.

Kommentarer
Postat av: Doc

Det var ju skönt att höra

2006-02-27 @ 21:12:10
Postat av: Linda

HAHA! Hela mitt liv rämnar...först fick jag reda på att jag tydligen var centerpartist och inte sosse och nu får jag veta att jag är heeelt fel ute gällande min utbildning. Jag skulle ha läst LÄKARE. Jaha, det var ju trevligt såhär 6 år efter första csn-bidraget damp ner. Till råga på allt fyller jag 25. VILKEN MISÄR! ;)

2006-02-27 @ 22:31:22
Postat av: Anonym

Hahaha. Kom inte här och snacka om misär Linda! Jag ska tydligen bli KOCK! =) Hehe, största skämtet någonsin. Snabbmakaroner med ketchup-restaurang eller? Visserligen står det även: "Om du inte brinner för mat bör du beakta att flytta till Asien och starta en egen sekt." Ja, det kanske vore nå't. Låter ju roligare i alla fall. För övrigt är även jag centerpartist (tydligen...).

2006-02-27 @ 22:44:09
Postat av: micke

Jag som skrev ovan alltså... *klantig*

2006-02-27 @ 22:45:11
Postat av: Kate

Jag blev florist! :D

Postat av: Sofia

En läkare, en kock, en florist och en marknadsförare, vilket jäkla bra gäng! =)

2006-02-27 @ 23:39:30
URL: http://supersofia.blogg.se
Postat av: Sara

Civilingenjör.. för att jag är "smart,listig, klurig, beräknande och kallsinning är ord som stämmer bra in på dig och som andra i din omgivning använder om dig. Hade du levt i 1800-talets England hade du varit detektiv. alternativt storskurk."

usch, känns inte bra. Fan jag har valt fel i livet.

2006-02-28 @ 15:00:06
Postat av: fuckhead

I don't understand a fucking thing this pink diary says!

Ricardo

skicka this!!!!

2006-03-01 @ 17:45:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback