Kalla fram - Framkalla

När man har en digitalkamera är det väldigt lätt att hamna i digitalkamera-träsket och spara alla sina tusentals bilder på datorn, bara i väntan på att datorn ska krasha och alla ens bilder och minnen skall förintas. Jag har nu bestämt mig för att ta tag i det här...

Har redan setat en timme så här på morgon och sorterat ut vilka bilder från min otroliga Australienkollektion som ska få föräras med att få bli framkallade. Jag har verkligen varit restriktiv. Jag vill inte framkalla en massa bilder i onödan som inte kommer att platsa i fotoalbumet... men det är väldigt svårt... Jag har redan valt ut över 300 bilder och har inte ens gått igenom en tredjedel... ojoj, det kommer kanske bli tusen bilder att framkalla... jösses, jag kommer bli ruinerad! Jag som hade planer på att göra ordning endast ett Australien-album... det får nog bli flera, minst två!


Några tips på bra framkallningsställen på nätet? Jag har framkallat på www.korthuset.se förut och jag tror att dem är ganska ok fortfarande...



Kommentarer
Postat av: Marcusrebekka

You will be hearing from me soon. Thanks


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback